Pel meu avi

Qui podrà dir mai, el que vaig fer be o vaig fer malament,

perquè  el que vaig fer malament, vaig ser el primer en pagar i el que vaig fer be, l'ultim a merèixer,

I ara aquí estic, i Deu sap que ho vaig intentar, ser feliç i fer feliços als demès,

Per això, el meu gest i el meu saber, per tot el reste, que desitjo estiguin tant bé, com jo vaig arribar a estar.

Quin major plaer saber, que si bé algun dia vaig estimar, també vaig ser estimat i respectat.



Qui podrà dir mai, el que vas fer be o el que vas fer malament,

perquè el que vas fer malament, vas ser el primer a pagar i el que vas fer be, l'ultim a parlar,

I ara aquí estas, i Deu sap que ho vas intentar i aconseguir fer feliços al demés,

Per això, el teu gest i el teu saber pel reste, que de tu hem aprés.

Quin major plaer saber, que igual que has estimat, has sigut estimat i respectat

3 comentarios:

  1. M'agradat molt, es important crear petits o grans moments amb els teus. Sempre seran recordats, sense importar la grandessa dels mateixos, sino l'importancia i el contingut.

    Un petó.
    Ismael

    ResponderEliminar
  2. Hola Eva.
    Me alegra verte por estos derroteros, cada día la familia es más larga y eso es bueno así nos tendrá en contacto.
    Te seguiré esos textos tan amenos que escribes.

    Manuela

    ResponderEliminar
  3. Hola Eva!
    L'auto estima valorant les arrels familiars, dona un caire molt important a cada persona.
    Endavant amb els teus poemes i relats
    Rosa

    ResponderEliminar