Aurora Boreal


Per l’Aurora,


Un llaç transparent de plata, m'envolte tota la cintura.

Travessa el meu cos, comença al melic, s'estira i s'enganxa al meu cor, a vegades es curt, unes altres té tans quilometres de llarg como de la terra al sol.

Es el meu cordo umbilical que em lliga amb els demés.

No es capritxos, no s'enreda amb qualsevol, no li agrada la superficialitat, busca intel·ligència i bellesa interior, es com un imant de grans essers humans, no necessita temps, a vegades es instantani, i quan es giravolta amb algú, m'amplia, m'omple, m'il-lusiona, i sento amor, no te explicació, simplement succeeix.

Moltes gràcies per deixar-me “lligar-te”.

  l’Aurora,


3 comentarios:

  1. Bueno por fin publicas algo, en lo poco que he podido enenter me ha gustado, cortito, pero sustancioso.
    BESAZOS

    ResponderEliminar
  2. Hola Eva. Et dono gràcies a tu per deixar-me lligar amb la teva Aurora Boreal. És magnifica la teva inspiració.
    Petons
    Rosa

    ResponderEliminar
  3. És bonic estar lligada a algú a través d'un cordó que ens uneix per ampliar horitzons.
    Aurora G.P.

    ResponderEliminar